vrijdag 22 juli 2011

Breirol Patroon #2 Hartjes


Het Hartjespatroontje vond dik op de website van Aurora die de breirol van (Fleur) Yokkobears heeft gemaakt. Maar dat is al een poosje geleden. Fleur doet helaas niets meer aan haar weblog. Ze is een berendokter. Daar vind je ook geen patroontjes, een paar zie je terug op de weblog van Auroro (de linken staan vermeld aan de linkerzijkant van de blog). Dit was een speciaal patroontje van Fleur (zo schrijft ze in haar verhaal) Ik wilde eerst de hartjes losmaken van elkaar maar uiteindelijk heb ik dat niet gedaan om het patroontje in ere te houden. En met deze katoen komt die ook mooi tot zijn recht.




Hier een foto van mijn gebreide hartjes.


Met 42 steken voor het patroongedeeltje kon ik dus dit patroontje in zijn geheel volgen.
Heb je meer of minder steken dan moet je even puzzelen. Verder spreekt het denk voor zich.

Zowel Fleur als Aurora hebben dit gedeelte versierd met knoopjes/bedeltjes.
Ze hebben het een beetje opgepimpt, Dit vind ik ook wel erg leuk staan.
Ik ben nog op zoek, misschien duik ik wel in de knopendoos van mijn moeder.

Aurora

Fleur (yokkobears)

Aty (mijn Handwerk)


Volgende patroon (sneeuwklokjes)

1 opmerking:

Riet Ouwehand zei

Ik ben ook met een breirol bezig en ga de "hartjes" vandaag ook maken.
'k Vond deze op pinterest.
grtjs Riet